A HSDSLab vezetője plenáris előadást tartott a 31. EMOK Konferencián

2025. szeptember 8.

Örömmel számolunk be arról, hogy laborunk vezetője, Dr. Molontay Roland megtisztelő felkérést kapott plenáris előadás tartására a 31. EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) Konferencián, amely idén az egyesület fennállásának 10. évfordulóját is ünnepelte.

Előadásában, melynek címe „Márkák, mémek, modellek: Mit ad az adattudomány a modern marketinghez?”, Roland bemutatta, hogyan alakítják át az adatvezérelt módszerek a marketingstratégiákat, és miként segítik a fogyasztói viselkedés mélyebb megértését.

Ezúton is köszönjük a szervezőknek – Bíró-Szigeti Szilviának, Szalkai Zsuzsannának és Kelemen-Erdős Anikónak – a meghívást és a szívélyes fogadtatást ezen a kiemelkedő szakmai eseményen.

Vissza a hírekhez